Şef de cancelarie
Coordonează cu întreaga procedură a activităţilor de documentaţie a Serviciului Special, verificarea în termen a corespondenţei de intrare şi ieşire, arhivare.
Secţia are următoarele sarcini de bază:
-
organizează munca de birou;
-
identifică şi întocmeşte materialele instructive şi de referinţă, necesare pentru organizarea muncii de birou;
-
elaborează şi implementează instrucţiuni cu privire la munca de birou în Serviciul Special;
-
asigură procedura integrală de documentaţie;
-
verifică termenii de perfectare şi corectitudine a actelor;
-
înregistrează, duce evidenţa, păstrează şi transmite actele de cancelarie, precum şi ordinele şi indicaţiile conducerii la unităţile speciale;
-
supraveghează, din punct de vedere metodic, munca de birou în unităţile speciale, controlul întocmirii corecte, păstrării şi remiterii în termen, a actelor la arhivă;
-
elaborează şi implementează procese tehnologice noi de lucru cu actele, perfecţionarea sistemului şi tehnologiei automatizate (luînd în consideraţie implementarea tehnicii de calcul);
-
elaborează şi organizează activităţi de perfecţionare a muncii de cancelarie.
Jurist
Oferă instrucţiuni metodice de activitate juridică în întreprindere şi asistenţă juridică subdiviziunilor Serviciului Special.
Juristul are următoarele sarcini de bază:
-
întocmeşte şi efectuează activităţi privind consolidarea disciplinelor contractuale, financiare şi de muncă. Asigură integritatea proprietăţii de stat cu privire la combaterea achiziţiilor nejustificate şi fraudelor;
-
analizează şi prezintă rezultatele examinării reclamaţiilor şi instanţelor de judecată.
-
întocmeşte materialele de tragere la răspundere disciplinară şi materială a angajaţilor;
-
participă la încheierea contractelor economice, întocmirea scrisorilor privind fezabilitatea economică a acestora, la elaborarea condiţiilor contractelor, precum şi examinarea datoriilor de debit şi de credit;
-
verifică termenul de prezentare a referinţelor, plăţilor declaraţiilor şi altor materiale pentru întocmirea răspunsurilor la reclamaţii;
-
eliberează referinţe şi consultaţii angajaţilor întreprinderii privind legislaţia în vigoare, aspecte juridice, oferă asistenţă în întocmirea actelor.